rubrik

Efter en vecka då jag känt mig mer medioker som människa, mer usel på jobbet och mer värdelös som social varelse för varje dag som gått är det skönt att helgen är kommen. Ett par dagar då jag inte behöver prestera samt får umgås med folk som jag känner mig hyfsat trygg med. Igår var det öl och Alias, utgång och existentiella diskussioner. Det är roligt att prata med någon som tänker lite liknande som jag, eller i alla fall förstår hur jag tänker. Att prata om det gör också att jag blir mer medveten om vad jag tänker, samt föder följdfunderingar. Igår blev jag mycket lurig på hur jag definierar verklighet.

Jag har tidigare resonerat som så att jag tänker vad jag tänker, så är det, och vad skulle det ge mig att läsa om vad andra har tänkt? Men nu börjar jag tänka om. Jag är sugen på att läsa lite. Frågan är vars man börjar.

Ikväll blir det middag och felodimestival med fina vänner. Mys.
Trackback
RSS 2.0