tungt

Jag mår inte jättebra för tillfället. Gråter väldigt mycket, mestadels på jobbet. Jag känner mig väldigt otillräcklig och kan inte komma undan känslan av att jag verkligen inte är den de vill ha på den platsen. Jag har fått höra många argument från vänner och pojkvän för varför det inte är så, men ändå lyckas jag inte bli av med känslan. Det är hemskt jobbigt. Jag försöker göra så gott jag kan, men jag lyckas inte. Jag försöker alltså inte göra det perfekt, utan bara så gott jag kan, men det är svårt nog. Jag tycker att jag kan bättre, mer, snabbare, men ändå blir det inte så. Jag vet inte riktigt hur det ska gå till allting. Hur jag ska fixa det här.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0