torsk?

Idag besökte jag en diskret inrättning på en bakgård i centrum. Ingången skyddas av portkod  bara invigda är välkomna. Väl inne fick jag sitta och vänta en stund. Jag såg ingen annan, men hörde att det pågick aktivitet bakom de stängda dörrarna. Efter en stund uppenbarade sig en ung tjej som leende kom fram till mig. Jag gav henne ett antal hundralappar och hon förde mig in i ett oljedoftande rum där det stod en bädd. Under tiden mina kläder skalades av frågade hon vad hon kunde göra för mig. Jag berättade vad jag hade för önskemål, lade mig ner och hon började föra sina händer över min nakna hud. Vi tillbringade en timme tillsammans, under vilken hon använde sin kropp för att tillfredsställa mig. När min tid var slut lämnade hon rummet och jag fick klä på mig. Utanför tog hon betalt av nästa kund.

 

Ibland har jag lite extra svårt att se skillnaden mellan massage och sexförsäljning, varför det ena är okej och det andra inte.  Naturligtvis är det stora olikheter mellan företeelserna som det ser ut nu i Sverige – men om sexförsäljning och sexköp vore lagligt, reglerat och kontrollerat? Vad vore skillnaden?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0