omtalad, inte tilltalad

Möte med bl.a. chefen. Det gick bra. Med "bra" menas att jag inte började gråta. Det gjorde jag först en stund efteråt. Jag fixar inte att få kritik. Jag tror att jag ofta tar emot den bra, hyfsat ödmjukt och förstående, men sedan rämnar det inuti. Jag vill göra ett bra jobb och jag vill vara omtyckt, men jag vet inte hur jag ska göra för att lyckas med det. Och när jag inte lyckas går jag sönder. De pratar om mig och mitt arbete på möten son inte jag är med på. De pratar om det i negativa ordalag. Jag är orolig över vad de säger. Jag vill veta allt, annars tror jag det värsta. Jag är inte mogen för det här. Jag är inte stark nog. Jag orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0