gnäll.

Idag är en sån där dag då jag går runt och är bitter över hyperhidrosen och tycker synd om mig själv. Den är värre än på länge nu eftersom det gått lång tid sedan senaste botoxningen (som var i januari) och så har det blivit varmt... Jag hade en tid på svettmottagningen bokad, men härligt nog lyckades jag klanta till det. Glömde att ta ledigt från jobbet i tid, så jag var tvungen att avboka. Det betyder att jag kan få en ny tid allra tidigast i juni... Smart brud.

I min bitterhet bestämde jag mig för att kika i affärer för att unna mig några fina ”svettsäkra” vårkläder... Det förbättrade tyvärr inte mitt humör direkt. Det finns så oerhört mycket fina färgglada kläder som jag så gärna skulle vilja ha men inte kan. Istället blev det några svarta toppar som jag förmodligen kommer lämna tillbaka. Skitnervsystem.

Sedan var inte speglarna särskilt snälla mot mig heller då de tyckte att det var nödvändigt att påminna mig om att det blivit ganska mycket glass och kakor på sistone... Skitspeglar.

Skitnegativitet. Nu har jag gnällt färdigt. Om det är någon annan hyperhidrotiker som läser så vill jag tipsa om att det har startats en patientförening för oss – http://hyperhidrosforeningen.se/. Bra grej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0