trötteri tröttera

Bättre dag idag. Jag har lekt hela dagen. Fått kompisar som mäter en meter på höjden. Vågat vara lite småsocial även med de där som är längre. Deltagit i mysig teckensångstund. Haft en något mindre seg sirap i huvudet. Fått tillbaka lite jobbpepp.

Efter tre nätter med för lite sömn samt tre intensiva dagar så är jag dock totalt urlakad nu. Ligger i sängen och orkar inte röra mig en millimeter. Vill titta på Rederiet, men har det bara på skivor och saknar cd-läsare.

Hmm. Önskar att jag inte slarvat bort min filmer-att-se-lista. Det är sällan jag har lust med film, men just nu vore det nog det enda rätta. Får väl kika på IMDBs topp-250-lista. Skulle vara kul att ha betat av den någon gång. Eheheh, det är en bit kvar kan jag säga...

Nu startar mitt livs första riktiga helg. Häftigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0