smyg smyg

Eventuellt vill jag blogga igen. Jag vet inte. Jag börjar lite försiktigt.

Ett par vänner har sagt att de saknat min blogg för att de nu har svårare att veta vad som händer i mitt liv. Det har jag dock insett är en fördel. Jag pratar nämligen hellre med vänner om hur det är och vad jag gör, än sitter ensam framför en skärm och skriver något som de ska sitta ensamma framför en skärm och läsa. Och sedan inte kunna berätta om något utan att responsen blir "ja, jag läste det". Så om det blir en blogg igen så blir det ingen ”det här har jag ätit/haft på mig/hästat/gjort idag”-blogg, utan mer en blogg om vad mina tankar kretsar kring för tillfället. Fast nu blev det pretentiöst.  Mina tankar snurrar inte särskilt ofta kring något vettigt, det var inte så jag menade. De snurrar mest bara, i allmänhet. Hipp som happ. Hit och dit. Upp och ner. In och ut. Av och till. Till och från.

Hej och hå.



Vadå hå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0